TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 384285 Teme od strane 24952 Članovi Poslednji član: Milos2001

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Januar 30, 2023, 11:15:29 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 4 5 [6] Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Omega-3 masne kiseline  (Pročitano 1211 puta)
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2352


« Odgovor #12 poslato: Septembar 11, 2022, 06:00:16 posle podne »

Ono što je isto često pitanje kada su Omega-3 u pitanju je da li moraju da se unose putem supkemenata.
Ukoliko neko ima pravilnu ishranu, a to znači ishranu sa dovoljno riba- sardina, losos, ostrige; sa dovoljno govedine i sa dovoljno oraha zaista nema potrebe za suplementacijom.
Uvek je pitanje da li se neki nutrijent treba unositi dodatno u formi suplementa. Ono što se pokazalo je da osobe sa izbalansiranom ishranom više primenjuju suplemente, u odnosu na one koje ne vode toliko računa o načinu ishrane. Izuzetak su sportisti, kod kojih i pored izbalansirane ishrane je često potrebna i suplementacija, zbog velikih fizičkih napora.
Sačuvana
drAnita Mrdakovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1562


« Odgovor #11 poslato: Septembar 11, 2022, 01:13:46 posle podne »

Ukoliko ne možete da vodite računa o balansiranoj ishrani imate raznovrsni izbor Omega-3 supkemenata u Pansport radnjama. Moj favorit je Natrol Omega-3 ili Natrol Omega 3-6-9 Complex.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
drAnita Mrdakovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1562


« Odgovor #10 poslato: Septembar 11, 2022, 01:11:32 posle podne »

Pored navedenih namirnica takođe Omega-3 se nalazi i u : avokadu, spanaću, soji i govedini. Tako da ukoliko vam ribe nisu omiljene postoji alternativa.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
drAnita Mrdakovic
Napredni član
******
Na mreži Na mreži

Poruke: 1562


« Odgovor #9 poslato: Septembar 11, 2022, 01:09:54 posle podne »

Ono što je isto često pitanje kada su Omega-3 u pitanju je da li moraju da se unose putem supkemenata.
Ukoliko neko ima pravilnu ishranu, a to znači ishranu sa dovoljno riba- sardina, losos, ostrige; sa dovoljno govedine i sa dovoljno oraha zaista nema potrebe za suplementacijom.
Sačuvana
dr Anita Mrdaković
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2352


« Odgovor #8 poslato: Septembar 10, 2022, 08:58:03 posle podne »

Ono što je bitno, omega-3 masne kiseline mogu da stupaju u interakciju sa nekim lekovima. Ukoliko osoba ima neku hroničnu bolest i svakodnevno koristi lekove, najbolje je da porazgovara sa svojim lekarom, pre nego što počne sa suplementacijom omega-3 masnih kiselina.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2352


« Odgovor #7 poslato: Septembar 10, 2022, 08:57:53 posle podne »

Kao što možemo zaključiti iz svega navedenog, omega-3 masne kiseline obavezno treba uvrstiti u ishranu, a tu se, pre svega, misli na konzumiranje masne ribe. Unos suplemenata je uvek opravdan kada se putem hrane ne mogu uneti adekvatne količine ovih esencijalnih masnih kiselina.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2352


« Odgovor #6 poslato: Septembar 10, 2022, 08:57:41 posle podne »

- mogu uticati na poboljšanje kvaliteta sna, jer san je jedan od temelja zdravlja;
- pomažu sagorevanju masti i gubitku kilograma;
- štite kožu od sunčevog zračenja i smanjuju crvenilo kože;
- efikasne su u smanjenju rizika od pojave bubuljica i akni.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2352


« Odgovor #5 poslato: Septembar 10, 2022, 08:57:30 posle podne »

- mogu biti značajna podrška u borbi protiv starenja - poboljšavaju čvrstoću i elastičnost kože;
- deluju na redukciju tegoba kod metaboličkog sindroma (ovaj sindrom podrazumeva postojanje centralne gojaznosti - masnih naslaga u predelu trbuha, visokog krvnog pritiska, insulinske rezistencije, visokog nivoa triglicerida, niskog nivoa “dobrog” holesterola);
- poboljšavaju zdravlje mozga - smanjuju rizik od Alchajmerove bolesti;
- smanjuju rizik od raka debelog creva, raka prostate i raka dojke;
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2352


« Odgovor #4 poslato: Septembar 10, 2022, 08:57:16 posle podne »

- mogu pomoći u lečenju reumatoidnog artritisa - smanjuju bol kod upalnih procesa u zglobovima, kao i jutarnju ukočenost;
- mogu poboljšati zdravlje kostiju i zglobova, što smanjuje rizik od osteoporoze;
- uspešne su kao dodatna terapija za lečenje inflamatornih bolesti creva (Kronova bolest, ulcerozni kolitis);
- poboljšavaju zdravlje očiju - unosom adekvatne količine omega 3 masnih kiselina smanjuje se rizik od makularne degeneracije;
- mogu pomoći u smanjenju anksioznosti i depresije;
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2352


« Odgovor #3 poslato: Septembar 10, 2022, 08:57:04 posle podne »

Prednosti omega-3 masnih kiselina
- pomažu u smanjenju hroničnih upala;
- smanjuju rizik od srčanih bolesti;
- smanjuju nivo triglicerida (masti u krvi);
- smanjuju „loš“ LDL holesterol, a podižu nivoe “dobrog” HDL holesterola;
- efikasne su za održavanje normalnog krvnog pritiska;
- pomažu u sprečavanju stvaranja krvnih ugrušaka;
- sprečavaju stvaranje naslaga u arterijama;
- uspešne su u lečenju bolesti masne jetre;
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2352


« Odgovor #2 poslato: Septembar 10, 2022, 08:56:49 posle podne »

Te masti dolaze u 3 glavna oblika: 1. alfa-linolenska kiselina (ALA) koja se nalazi u orasima, lanenom semenu i čia semenkama; 2. eikozapentaenska kiselina (EPA) i 3. dokosaheksaenska kiselina (DHA), i one su najviše zastupljene u masnim ribama (haringa, tuna, losos, bakalar, skuša), a ima ih i u ribljem ulju i morskim plodovima.
Sačuvana
Dr Nikola Todorov
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2352


« Odgovor #1 poslato: Septembar 10, 2022, 08:56:38 posle podne »

Omega-3 masne kiseline su esencijalne masne kiseline koje su od velikog značaja za naše zdravlje, pravilan razvoj i funkcionisanje organizma. Poznate su i kao polinezasićene masne kiseline koje predstavljaju izvor energije i pomažu da srce, pluća i krvni sudovi funkcionišu na pravi način.
Sačuvana
Stranice: 1 ... 4 5 [6] Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.285 sekundi sa 18 upita.