TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 357445 Teme od strane 24556 Članovi Poslednji član: nickmladenovic

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Decembar 13, 2019, 10:37:17 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 3 ... 5 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Mleko posle treninga  (Pročitano 10786 puta)
kilokilo
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 330

« Odgovor #70 poslato: April 07, 2013, 01:31:24 posle podne »

Jutros 30min pre treninga 250ml mleka sa isoflex-om i prstohvatom cimeta i odmah posle treninga jos 200ml mleka sa isoflex-om! Yeaaaah, uneo sam mleko u teretanu!! Gonna make some gainzzzzzzzzzz! All Kinds of Gains....ALL KINNDDDZZZZZZZZZZ!
Teen Muscle Worship :D :D
Sačuvana
Nikola Najdanovic
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 825


Personalni trener FISAF International

Fitness Portal
« Odgovor #69 poslato: April 07, 2013, 12:27:33 posle podne »

Jutros 30min pre treninga 250ml mleka sa isoflex-om i prstohvatom cimeta i odmah posle treninga jos 200ml mleka sa isoflex-om! Yeaaaah, uneo sam mleko u teretanu!! Gonna make some gainzzzzzzzzzz! All Kinds of Gains....ALL KINNDDDZZZZZZZZZZ!
Sačuvana
Vandal
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 208

« Odgovor #68 poslato: April 07, 2013, 07:59:56 pre podne »

Sto kaze jedan komentar : Ian + Alan + Eric in the same vid discussing protein = massive shitload of truth incoming
Sačuvana
"scientia est potentia"
kilokilo
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 330

« Odgovor #67 poslato: April 06, 2013, 11:16:18 posle podne »

The Protein Roundtable - Alan Aragon, Eric Helms, and Ian McCarthy disc

http://youtu.be/SFObr7rc1kA
Jeste pogledali ovaj clip? :) Carine su :)
Sačuvana
Vandal
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 208

« Odgovor #66 poslato: April 06, 2013, 08:44:40 pre podne »

:D
Sačuvana
"scientia est potentia"
Ironman.
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2208


« Odgovor #65 poslato: April 05, 2013, 04:53:52 posle podne »

Zadnjih godinu dana mi možda kanta traje i po 3-4 meseca, nisam siguran ni koji whey mi sada stoji u ormaru, verovatno neki Myofusion.
ipak sam se zajebo, imam Elite Gourmet ;D eto jedan pwm sa VODOM i jedno 15g bcaa da posolim. Sprečio sam katabolizam! ;D
Sačuvana
Arbeit macht frei.
Nikola Najdanovic
Aktivan član
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 825


Personalni trener FISAF International

Fitness Portal
« Odgovor #64 poslato: April 05, 2013, 03:24:54 posle podne »

The Protein Roundtable - Alan Aragon, Eric Helms, and Ian McCarthy disc

http://youtu.be/SFObr7rc1kA
Sačuvana
Stefan991
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 308

« Odgovor #63 poslato: April 05, 2013, 02:49:40 posle podne »

Naravno da nece nesto uticati na napredak, to sam ja napisao u svom prvom postu na ovoj temi ali meni iz dosta razloga odgovara vise da ga pijem sa vodom u pwm. Ako nista drugo, komplikovano mi je nositi mleko u teretanu i zasiti previse a ja cim dodjem kuci jedem i sve preko sat vremena da ne jedem posle treninga mi je previse...

Ono sto je jako vazno za napredak, a ovde smo takodje spomenuli tacnije Vandal je spomenuo je ishrana. Nije dovoljno samo kriviti sipke, makar kad govorimo o prosecnim geneticarima tj o 90 % vezbaca u teretani. Pocetniku, momku od 15-16 god je sigurno dovoljno da jede puno i nije lud da nosi plasticnu kutiju sa belim i pirincom u skolu :D ali ako govorimo o iole starijim i iskusnijim vezbacima ishrana je jako vazna.

Nego, meni prasak kao prasak, bilo da je u pitanju whey ili blend pijem ono sto imam, najvise odgovara za ujutro..To mi je omiljeni dorucak sa ovsenim pahuljicama jer mi je apetit uzasan kad se probudim a cesto rano ustajem pa mi je jos teze da spremam.
Sačuvana
Ironman.
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2208


« Odgovor #62 poslato: April 05, 2013, 02:04:15 posle podne »

dva normalna posta za kraj, čudno  :D

Elem, vidim razradila se tema  ;D i to je lepo. Mleko posle treninga je naziv teme, pa da i ja bacim koju reč za kraj da ne bude da sam bejlovo  8) ali jbg kad nemam šta dalje reći od toga da je pitanje da li piti mleko u PWM možda broj 1 na listi najnebitnijih stvari za jednog početnika ili rekreativca koji ne sanja o bf ispod 8-9%.

PWM je marketinški isforsirana stvar, kao i većina hajpa koji se diže oko suplemenata, a koji postoji zato da bi ljudi i dalje kupovali te kante pune praha i čarobne pilule za lilule, zbog čega na kraju krajeva i postoji ovaj forum, kao i svi ostali veći BB forumi u Srbiji - iza svakog postoji trgovačka kuća/radnja za prodaju suplemenata.

Dalje, procesi sinteze proteina, pojmovi katabolizam i anabolizam, potrošnja glikogena, načini na koji radi pankreas, na koji telo luči insulin; plus lučenja prirodnih hormona, rad štitne žlezde --- su veoma komplikovani procesi i veoma individualna stvar koja se ne sme pojednostavljivati i predstavljati na način: popijem dex sa wheyom, telo luči insulin, imam hormon ugradnje i automatski zaustavljam katabloizam i rastu mi mišići. To nije istina i nije tako jednostavno. Ja sam u početku itekako verovao u sve to, ali sada posle neke 3 godine kontinuiteta od 4 treninga nedeljno, bez skoro bilo kakve pauze - verujem da je sve to jedan veliki bullshit, mlaćenje prazne slame kako bi nam kompanije što prave suplemente uzele što više para... 

Lično, već nešto malo jače od pola godine ni ne pijem whey posle treninga, jer mi je presladak, i gladan sam neke slane hrane. Zadnjih godinu dana mi možda kanta traje i po 3-4 meseca, nisam siguran ni koji whey mi sada stoji u ormaru, verovatno neki Myofusion. Čak iako ga popijem posle treninga, puknem jedno 15g bcaa da mi ne bude presladak i to je to.

Sve u svemu, ovo jeste forum koji se finansira iz para koje dolaze od ljudi koji kupuju suplemente, ali realna situacija je takva da ako pričamo o rekreativnom bavljenju bodibildingom ili pauerliftigom, priča o kombinovanju suplemenata zarad brzog uspeha u hipertrofiji ili snazi, po meni je na 78. mestu po važnosti.  Ovo može potvrditi svako ko ima veličinu mozga veću od zrna pasulja, a ima staža ispod gvožĂ°a makar 2 godine u kontinuitetu. Cheers  ;)
Sačuvana
Arbeit macht frei.
pedjoni986
Gost
« Odgovor #61 poslato: April 05, 2013, 01:31:30 posle podne »

Ponovo da ponovimo: Dakle niko nije rekao da su suplementi recept uspeha, cak naprotiv..daleko od toga..Cak svi smo ovde razlicitog misljenja i savetujemo ljude da prevagnu na stranu ishrane ,i u tome se svi slazemo..
Svi mi nismo postigli kakve takve rezultate sa whey proteinom, nego sa kvalitetnim treninzima,klopom,odmorom i sto je najbitnije jakom voljom,zeljom motivacijom..Bez toga nista ne bi bilo..
Suplementi su 5% cele price..Ali jako me nervira sto sa jedne strane pogledas naucne studije koje govore o mleku kao djubretu i da trebaju samo deca da ga piju, i onda nasuprot toga totalno drugaciju stranu koja govori da je mleko cool i treba da se konzumira..pa mislim, muka mi je vise od biohemije,nauke i ostalog i teoretisanja..

Moje licno misljenje je,koje ne napada misljenja Vas ostalih je sledece : zadnjih godina postoji neko experimentisanje koje ide u smeru 1/3 kazeina,1/3 whey koncentrata i 1/3 whey isolata u PWM,  i to mi je donekle logicno i moze se nesto sa tim uraditi..i imam par primera oko sebe koji to sa vremena na vreme koriste ,ali je finansijski neisplativo za nas,dosta ljudi to na zapadu konzumira radi promene.
Da se odredi kolicina od bar 10-15 gr kazeina treba pola litra mleka, a to za nekog osetljivog zeluca predstavlja problem posle treninga ,tj nadima se,,i sta sa tom osobom ? Da se muci i komplikuje stvari i trci u kenjaru..i sta je sa ostalim sastojicma mleka pored kazeina ?
E sad postavlja se pitanje koliko se kazein iz naseg mleka izoluje, a i mislim da doticni Aragon proba nase mleko i shvati o cemu se radi,da bi se covek uhvatio za glavu i napisao studiju od pet strana.. I kad bi znao sta mi sve jedemo ovde :D

Ja posto uglavnom u zadnje vreme nakon dorucka idem na trening,konzumiram mleko i to mi je ok, do 3-4 deci, i ta mi opcija odgovara.. u pwm mi ne bi odgovaralo..niti prijalo.. Nekome ce odgovarati..
Ali mislim da solo mleko u PWM je gubljenje vremena i zamlacivanje, komb mleko+whey donekle,ali ponovo koliko para i tu mora da se da itd..

I na kraju, da smirimo strasti id a pokusamo konacno ovde normalno da komuniciramo,bez nekih nadmudrivanja peckanja i merenja nivoa testosterona svakog od nas pojedinacno.. Ovde smo da naucimo i da pretvorimo forum u riznicu znanja i iskustva..
Sačuvana
Vandal
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 208

« Odgovor #60 poslato: April 05, 2013, 12:34:43 posle podne »

Let's break that myth once for all.
Ukoliko imate dobar obrok pre treninga uopšte nije potreban PWM u bilo kakvom obliku da bi postigli optimalne rezultate, što se svodi na to da je Vaš lični izbor da li će te koristiti uopšte PWM ili ne. Sad kad smo to utvrdili, druga stvar uzimanje whey-a sa vodom ili mlekom se opet svodi na Vaš lični izbor jer ni jedno neće imati nikakav značajan efekat


Aragon objašnjava da pwm ima efekta za sportiste koji rade treninge izdržljivosti koji u toku dana nekoliko puta troše svoj glikogen (možda se neko naĂ°e u ovoj grupi neko ko se sprema za takmičenja gde su jako naporni treninzi ali 90% vežbača ne spada ovde). TakoĂ°e ne postoji nikakav magični prozor sto marketing prodaje da nakon sat vremena posle treninga je anabolički prozor gde je jako bitno uneti whey sa prostim hidratima jer posle dobrog treninga 24 sata sledeća će biti povećana sinteza tih mišića koje ste trenirali, bitno je samo da u toku dana unete dovoljnu količinu proteina, hidrata, masti, kalorija. Ako nemate problem da jedete hranu nemate ni potrebu za whey proteinom ali ako vam je teško da unesete toliku količinu hrane whey će vam pomoći jer ga je lako popiti i dopuniti tu količinu proteina. O svemu ovome više na: http://fitnfly.com/learn-about-food/nutrition-facts
Ja lično tvrdim da i ako se uzima whey kao pwm treba uzeti sa mlekom jer će većini to više pomoći nego sa vodom, ukoliko ste na dijeti mleko treba izbaciti zbog kalorija ali iako ste na dijeti PWM i dalje nije potreban ukoliko iz ishrane imate sve makronutrijente i u kalorijskom ste deficitu.

Još jednu stvar da dodam, kakvo je danas vreme u Srbiji ljudi su slabi finansijski, hrana je skupa a suplementi još duplo više i onda se naĂ°e propaganda koja govori kako suplementacija je jako bitna i savetuje sve rekreativce da obavezno koriste što dovodi do toga da većina misli da bez suplemenata nema rezultata a da suplementi nešto čarobno rade. Naravno da nije istina.
« Poslednja izmena: April 05, 2013, 03:45:52 posle podne od strane Vandal » Sačuvana
"scientia est potentia"
pedjoni986
Gost
« Odgovor #59 poslato: April 05, 2013, 12:01:01 posle podne »

Sta smo se dogovorili, jel pijemo mleko u pwm, javite mi na vreme da spremim kravicu u ranac :D I koji % mlecne masti, i dal da idem na chocolate ili obicnu kravchicu, a i jel moze ono oldschool u kese pa da ga lepo skuham i na koliko stepeni..Hvala
Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #58 poslato: April 04, 2013, 09:24:35 posle podne »

Ima vremena i za tebe...bice i tvojih jednog dana  :)
Sačuvana
Vandal
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 208

« Odgovor #57 poslato: April 04, 2013, 07:03:15 posle podne »

Konacno si shvatio da ti i ja nemamo o cemu da raspravljamo...  :)
Prvi pametan post koji si napisao ;)
Sačuvana
"scientia est potentia"
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #56 poslato: April 04, 2013, 06:59:07 posle podne »

Konacno si shvatio da ti i ja nemamo o cemu da raspravljamo...  :)
Sačuvana
Stranice: [1] 2 3 ... 5 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.713 sekundi sa 17 upita.