TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 355809 Teme od strane 24529 Članovi Poslednji član: GarfieldRe

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Oktobar 18, 2019, 02:24:15 pre podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |  (Urednik: Slavisa Stojic)  | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 274 275 [276] 277 278 ... 334 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Vas poslednji obrok  (Pročitano 219299 puta)
Miletić Dušan
Global Moderator
Top poster
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11485


« Odgovor #877 poslato: Oktobar 23, 2015, 10:45:19 posle podne »

200g crvenog mesa sa krompirom :)
Sačuvana
belgrade style
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1203


« Odgovor #876 poslato: Oktobar 22, 2015, 07:33:53 posle podne »

Kuvani grašak sa svinjskim vratom.
Sačuvana
radovicmiladin86
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1486

« Odgovor #875 poslato: Oktobar 22, 2015, 07:01:12 posle podne »

Ajde momci....ili jos bolje devojke ☺️
Sir masline bademi maslinovo ulje....


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
radovicmiladin86
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1486

« Odgovor #874 poslato: Oktobar 22, 2015, 07:01:05 posle podne »

Ajde momci....ili jos bolje devojke ☺️
Sir masline bademi maslinovo ulje....


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Sačuvana
morsi
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 723


« Odgovor #873 poslato: Oktobar 22, 2015, 12:48:46 posle podne »

paradajz corba ( ovo nisam jeo godinama  ;D )
3 parceta belog
krompijer
kecap
paradajz

sad ce jos malo jedna pita sa jabukama da padne  :D  ;D
Sačuvana
Nenad Glisovic
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 412


« Odgovor #872 poslato: Oktobar 16, 2015, 11:28:05 pre podne »

Pola ella sira + tunjevina
Sačuvana
Nenad Glisovic
Stefan Mirkovic
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 200


« Odgovor #871 poslato: Oktobar 16, 2015, 09:21:26 pre podne »

300g ella sir, masline
Sačuvana
Telo je dom duse, zato ne dozvolite da vasa dusa zivi u rusevini!
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #870 poslato: Oktobar 16, 2015, 06:25:15 pre podne »

Sinoć kardio 60 minuta magnetni bicikl i onda 2 cela jajeta i 8 belanaca, 4 galete i kuvani brokoli.
Sačuvana
Pecha
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2230


Eat clean, train hard, die anyway...

« Odgovor #869 poslato: Oktobar 15, 2015, 09:34:24 posle podne »

Belgrade style voleo bih da cujem isto iskustvo pre nego sto si poceo sa mrsavljenjem. :D

Btw ja posle leg day-a 250g kuvanog belog i 40g orasa.

Keto ili si poceo da jedes masti posle treninga?
Jesam. Bio sam dosao do 105kg, pa sam sad u zadnjih 6 nedelja spustio do 96kg i poceo keto. Naravno da nisam trebao, ali ne mogu kardio da radim i moram sto pre da skidam kile. :///
Sačuvana
Panta rei, panta res.
leevu
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 603


« Odgovor #868 poslato: Oktobar 15, 2015, 09:08:39 posle podne »

Istina, nekad to otvara apetit jos jace
Sačuvana
belgrade style
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1203


« Odgovor #867 poslato: Oktobar 15, 2015, 08:59:04 posle podne »

Pa dobro, ždereš dosta uh ali ti se ponekad prijede nešto slatko ili bi pojeo npr pastu u nekom dobrom sosu i sl.
Sačuvana
leevu
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 603


« Odgovor #866 poslato: Oktobar 15, 2015, 07:56:40 posle podne »

Aj razumem taj cheat meal u okviru dijeta, al sto bih imao cheat kada zderem na masi ko nezdrav :D
Sačuvana
Slavisa Stojic
Moderator
Top poster
*****
Na mreži Na mreži

Poruke: 8493


Bog gleda u dušu, ne u tanjir...

« Odgovor #865 poslato: Oktobar 15, 2015, 07:44:21 posle podne »

Jedan mali tekst o cheat obrocima...malo sam preradio jedan tekst sa fitness.com.hr

Cheating u ishrani

Opet smo na klizavom terenu. Jer predložiti nekome ko je najzad pročistio ishranu i usvojio navike balansirane ishrane (koja mu/joj donosi vidljive rezultate), da sa vremena na vreme ubaci po koji junk obrok iz starog repertoara može za neke biti put povratka na početak.  ;) "Boli stara ljubav"...  ;D

Ipak, postoji logika koja pokriva ovakvu praksu, a na svakom pojedincu je da se "zaustavi" na vreme i nastavi sa restriktivnom dijetom želi li i dalje rezultate...zaustavite se na vreme...

Šta je cheat meal i zašto je važan?

Svima je jasno da ako neko želi da izgubi višak masnog tkiva, trebalo bi da na restriktivnoj dijeti i da se adekvatno fizički aktivira( trening sa opterećenjem , kardio trening)

"SreĂ°ena" ishrana će u prvo vreme najverovatnije ostvariti očekivani rezultat, meĂ°utim onda će čarolija nestati. Razlog tome je taj što telo, bez obzira koji zahtev stavimo pred njega, s vremenom napravi svoj unutrašnji "fine tuning" i vrati se u ravnotežu. A kad je telo u ravnoteži, ono ne napreduje...metabolizam se usporava i u takvom stanju gubitak nepoželjnih kilograma staje. Nastavimo li nakon toga i dalje u istom "restriktivnom tonu", ne dajući telu adekvatne izvore energije, ono počinje "žrtvovati" i naše mišićno tkivo.

I tako dolazimo do cheat meala od koga, ako je pravilno tempiran, možemo imati višestruke koristi. Cheat meal je, dakle, obrok koji je po pravilu viših kalorijskih vrednosti i koji odskače od uobičajenog restriktivnog režima ishrane.

Kada je vreme za cheat meal?

Ako već neko vreme "ne osećate" trening (smanjena energija,manje volje za treningom, nedostatak pumpe, nemogućnost koncentrisanja na trening), gubitak masnog tkiva je stao i ne pomaže dalje smanjenje kalorija, a istovremeno postoji veći gubitak "na ukupnoj masi"( odoše i mišići), velika je verovatnoća da će vam koristiti cheat meal.

Dakle, treba slušati telo koje nas upućuje na obrok izvan uobičajenog protokola ili ne. U gladi su "velike oči"..."Velike oči" ovde ne bi trebale da budu faktor koji će presuditi hoćemo li se prepustiti uživanju u bakanalijama i gastroperverzijama.  ;D

U slučaju da praktikujete keto dijetu (0 ili blizu 0g UH dnevno), nećete pogrešiti uvedete li jednom nedeljno jedan obrok "izvan režima" (cheat meal). Ako je pak restrikcija blaža, reĂ°i će biti i izleti u "cheat vode". Dakle, još jednom, čuvajte cheat meal za vreme kad se zaista pojave simptomi koji su gore navedeni, a ne stihijski i bez razloga. Idealno je da takav obrok bude u danu bez treninga, jer će svrha cheat meala, da popuni prazne glikogenske rezerve i ponovo "zavrti metabolizam", doći do punog izražaja.

Kako deluje cheat meal?

Kad je telo u kalorijskom deficitu, proizvodnja tiroidnih hormona T3 i T4 (važni za regulaciju metabolizma) opada, što je jedan od razloga usporavanja metabolizma.

Osim tiroidnih hormona, u usporavanju metabolizma učestvuje i niz drugih faktora. Telo usporavanjem metabolizma nastoji da izjednači energetske potrebe sa smanjenim kalorijskim unosom.

Dalji efekt prolongiranog niskog kalorijskog unosa je povećanje koncentracije kortizola (kataboličkog hormona), što dovodi do pojačanog katabolizma (razgradnje) mišića.

Osim toga, još jedan hormon u brzini metabolizma igra bitnu ulogu, a to je leptin. On je vrlo bitan u regulaciji apetita i zadatak mu je da spreči prejedanje. Pojednostavljeno, on je glasnički hormon koji komunicira sa hipotalamusom i govori organizmu hoće li za energiju trošiti masti ili neće. U okolnostima prolongiranog kalorijskog deficita, koncentracija leptina takoĂ°e pada.

Jasno je da sa navedenim hormonalnim statusom fat burning staje, a telo počinje "sagorevati mišiće", što je najgori scenario za nekoga kome je cilj potpuno suprotan.

Svemu tome se suprotstavlja "cheat meal" koji vraća odgovarajuće hormone u smeru povoljnom za nastavak fat burninga i očuvanja mišićnog tkiva. Nakon cheat meala koncentracija tiroidnih hormona se povećava, a s tim i brzina metabolizma. Sledeći pozitivan efekt je povećani bazalni metabolizam.

Osim toga, nivo kortizola se snižava, a koncentracija njegovog antagonista - insulina - raste. Nivo leptina takoĂ°e raste, ali tu je bitno naglasiti prednost cheat meala kod koga preovladavaju ugljeni hidrati nad mastima.

Ispitivanja su pokazala da je kod grupe koja je uzimala ugljene hidrate nivo serumskog leptina porastao za 28%, dok kod grupe koja se prepustila uživanju u masnom obroku nije zabeleženo nikakvo akutno povećanje koncentracije serumskog leptina.

Cheat meal

Pozitivnim učincima treba pridodati i povećani TEF (thermic effect of food) što prati pojačana termogeneza.

Svi ti nabrajeni efekti (a verovatno ih ima još) su meĂ°usobno povezani i isprepletani i zajedno vode ka istom cilju - ubrzanom trošenju masti u telu.

Poenta priče je da cheat obroci stvarno deluju ako je njihova upotreba opravdana i ako ih tempiramo na odgovarajući način...dakle, 1 cheat meal 1 nedeljno...

Za kraj osnovne smernice za cheat meal:

- „varati“ periodično i to onda kad za to postoje objektivni razlozi, tj. Simptomi

- ne dopustiti da se cheat MEAL pretvori u cheat DAY! ( celog dana ždrati junk)

- taj obrok preporučljivo je konzumirati u danu kad nemamo trening

- što se sastava tiče, grubo pravilo je da veći deo takvog obroka trebaju da čine ugljeni hidrati, jer je onda efekt najbolji  ;D

Uživajte...
« Poslednja izmena: Oktobar 15, 2015, 07:52:45 posle podne od strane Slavisa Stojic » Sačuvana
Cvetko
Napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 1820


« Odgovor #864 poslato: Oktobar 15, 2015, 07:15:50 posle podne »

Belgrade style voleo bih da cujem isto iskustvo pre nego sto si poceo sa mrsavljenjem. :D

Btw ja posle leg day-a 250g kuvanog belog i 40g orasa.

Keto ili si poceo da jedes masti posle treninga?
Sačuvana
leevu
Redovan član
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 603


« Odgovor #863 poslato: Oktobar 15, 2015, 06:20:07 posle podne »

Sve, ali tako neke sosove ne smatram, kao mali neki dodaci.
Sačuvana
Stranice: 1 ... 274 275 [276] 277 278 ... 334 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.154 sekundi sa 18 upita.