TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 373089 Teme od strane 24778 Članovi Poslednji član: Nebojsa74

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 19, 2021, 01:06:16 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Ponovo na forumu  (Pročitano 309 puta)
Djordje_raw
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 39


https://www.instagram.com/djordjeraw/

« Odgovor #20 poslato: Jun 01, 2021, 02:11:37 pre podne »

Veslanje u pretklonu nekako ne pogadja misice ledja onako kako ja zelim, ima li neka zamenska vezba? Radio sam sa sipkom od 20 kg. Fokusiram se na latove posto su mi oni bas nerazvijeni.
[/quote]

Veslanje šipkom kontrahvatom ili nadhvatom i nije najbolji izbor vežbi za aktivaciju latova. Probaj sa veslanjem na klupi s tim da je klupa u dijagonalnom položaju.
Sačuvana
Dr Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2997


« Odgovor #19 poslato: Maj 31, 2021, 05:55:36 posle podne »

Pozdrav
Probaj zgibove uz asistenciju, pa polako, napredovaćeš.
Bugarski je odličan, ko je uporan , naravno, jer je jedna od najtežih varijanti
Zagrevanje i istezanje ne preskači. Takođe, postepeno napredovanje u opterećenjima
Trening da traje oko sat vremena, sat i 15 minuta bi ti bilo dovoljno da odradiš grupe za taj dan, a da se ne preforsiraš
Steper ili bicikli takođe su ok, 20ak minuta do pola sata, ako imaš problem sa kolenima pa ti ne prija trčanje. Pešačenje preporučujem napolju

Sačuvana
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4380


« Odgovor #18 poslato: Maj 27, 2021, 10:44:13 posle podne »

To je odličan napredak za jednog rekerativca. Polako ali sigurno i što čistije. Samo naprijed.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
nikadfit
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 13

« Odgovor #17 poslato: Maj 27, 2021, 12:35:23 posle podne »

Hvala puno na odgovorima. Jutros sam se merio ponovo i ipak sam dodao negde oko 500 grama sedmicno sto mislim da nije previse. Nastavicu ovako barem 3 meseca, pa da vidim hocu li i dalje na masu, dodavacu kilazu postepeno na osnovne vezbe i dodacu hidrate ako vidim da stagniram.
Sačuvana
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4380


« Odgovor #16 poslato: Maj 26, 2021, 09:25:27 posle podne »

Sa niskim intezitetom kao što je pjesacenje u trajanju od 40-60 min, ne moze da se udje u katabolizam. Samo ne treba pretjerivati u tempu, nekih 6 km/h  je sasvim dovoljno.

800g je za nekog puno a za nekog malo. Pratis ogledalo, da li se previse mastis i na osnovu toga donosis zaključak. Smatram da ako se ispoštuju makrosi, nemas razloga za brigu. Pod makrosima smatram hranu koja je u 90% unesena iz dobrih izvora. Naravno ponekad mozemo a i pozeljno je da damo sebi malo lufra pa se i pocastimo nekim junkom.

Isto tako u periodu mase taj vodeniji izgled je sasvim normalna stvar, pa i malo masti da se doda, samo da se ne pretjera. Zato i postoji period definicije kada zaokruzujemo cjelinu.


Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk
« Poslednja izmena: Maj 26, 2021, 09:27:47 posle podne od strane Boban Šaranović » Sačuvana
nikadfit
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 13

« Odgovor #15 poslato: Maj 26, 2021, 12:07:52 pre podne »

Ponavljanja variram, ne idem ispod 8 ni preko 12. Ako uradim četiri serije po 12 ponavljanja onda povećavam težinu. Prednji čučanj sam samo probao, kad ga usavršim radiću ga povremeno, neću i zadnji i prednji na istom treningu.

Da li je previše ako se gojim 800 grama sedmično? Koliko mogu da dodajem mišića mesečno?

Zar nije bolje kardio posle tegova ili posle doručka u danima odmora da se spreči katabolizam?
Sačuvana
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4380


« Odgovor #14 poslato: Maj 25, 2021, 09:14:33 posle podne »

Iz ovog ugla kao neko ko čita, djeluje ok. Ali sam siguran da bi moglo puno toga da se ispravi, što je i normalno naravno, svi negdje grijesimo.

Tezi ka tome da ne bude čitav trening programiran vec unaprijed brojem ponavljanja i brojem radnih serija. Ako je neko rekao 4x12 ne mora da bude toliko. Jedna osnovna vjezba po mišićnoj partiji i dvije propratne je sasvim dovoljno za tebe kao početnika. Čak sta više, i sam radim često tako, posebno za manje grupe mišića.

Dvije do tri serije zagrijavanja prije radne serije i onda das sve u jednoj ili dvije radne. Sasvim dovoljno ako smo u fokusu i baratamo tehnički sa kilažom.

Posle zadnjeg dobro odrađenog cučnja, jako teško bih odradio prednji, skoro pa nikako. Zato npr to odvajam. Može nakon toga iskorak, bugarski, presa itd... Ali raditi tako dvije kompleksne vjezbe u istom danu za nekog ko je početnik i nije baš preporučljivo.

Drugo, ne moraš da trčiš. Reguliši ishranu i ubaci kardio niskog inteziteta, poput pjesačenja. Manje stresa na zglobove i manje stresa uopšte na tijelo. Gledaj da puls ne prelazi 130 otkucaja a da nije manji od 110 i dobar si. 40 minuta do sat vremena brzog hoda je sasvim dovoljno 3 x nedeljno.

Bilo da smo na masi ili dijeti, ko može posebno ujutru na prazan stomak, idealno je.

Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk
« Poslednja izmena: Maj 25, 2021, 09:16:29 posle podne od strane Boban Šaranović » Sačuvana
nikadfit
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 13

« Odgovor #13 poslato: Maj 25, 2021, 03:37:33 posle podne »

Da, laktovi unutra, a lopatice spajam, mislim da je pokret dobar, samo mozda malo jaca mind-muscle konekcija da bude :) Sa zgibovima sam slab nazalost.

Moze komentar i na ostatak treninga? I da li je dobar napredak u kilazi?

Sutra je pauza, radicu kardio - trcanje 30-ak minuta, a u cetvrtak taj famozni leg day :)

Cucanj 4 x 8
Prednji cucanj 4 x 12 (usavrsavam tehniku, bas mi je nezgodno sipku da drzim) ili Goblet cucanj
Iskorak 4 x 10
Bugarski cucanj 3 x 8 (ovo me unisti)  :'( ;D
Listovi 2 vezbe u supersetu, sa sipkom i na steperu.

Petak - ruke:
Uski hvat na smit masini 4 x 8
Biceps pregib dvorucnom sipkom 4 x 8
Potisak sa cela 4 x 12
Skotova klupa uski hvat ili cekic pregib 4 x 12
Spajder pregib ili sedeci kosi pregib 4 x 10
Jednorucna ekstenzija iza glave ili ekstenzija na sajli 4 x 10
Za podlaktice:
Obrnuti pregib 3 x 10
Vrtenje sipke napred-nazad do otkaza
Farmer's carry do otkaza

Zubima otvaram vrata od teretane da izadjem  ;D

Subota odmor, nedelja sobna bicikla 35 minuta.
Sačuvana
Boban Šaranović
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4380


« Odgovor #12 poslato: Maj 25, 2021, 01:49:39 posle podne »

Prilikom veslanja laktovi unutra, kao da hoces da ih spojis. Lopatice se spajaju i tako vrse kontrakciju. Poradi prvo na tehnici a zatim pocni sa kilazama. Vjezba je kompleksna i treba vremena. Gledam ljude koji idu 10+ godina u teretani i ne znaju da izvode istu.

Sternum zgibovi odlična stvar ko može da ih izvodi tehnički ispravno.

Jednorucno veslanje na lat masini.



Gesendet von meinem Mi MIX 2 mit Tapatalk

Sačuvana
nikadfit
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 13

« Odgovor #11 poslato: Maj 25, 2021, 01:29:29 posle podne »

Danas trening ledja.

Mrtvo dizanje 4 x 8
Lat siri hvat - 4 x 12
Lat obrnuti hvat  - 4 x 8
Veslanje u pretklonu - 4 x 12
Sedece veslanje 3 x 10
Hiperekstenzija 3 x 12

Veslanje u pretklonu nekako ne pogadja misice ledja onako kako ja zelim, ima li neka zamenska vezba? Radio sam sa sipkom od 20 kg. Fokusiram se na latove posto su mi oni bas nerazvijeni.
Sačuvana
nikadfit
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 13

« Odgovor #10 poslato: Maj 24, 2021, 11:19:15 posle podne »

Prvo da se zahvalim svima na odgovorima i da se izvinim zbog kasnjenja posto nisam dobio email obavestenje o odgovorima na mojoj temi, tek sad sam ih video.

Prvi mesec u teretani je prosao, postepeno sam dizao hidrate kako bih pronasao kalorijski suficit. Na pocetku drugog meseca unos hidrata je 250 grama iz integralnog pirinca, unos proteina oko 120-130 g iz jaja i belog mesa, morska riba, i zdrave masti oko 70 g na dan. Suplementacija whey, omega-3 kapsule, magnezijum, cink.

Opisacu danasnji dan treninga pa da vidimo treba li nesto menjati. Ponedeljkom radim grudi i ramena.

Benc pres 4 x 8
Kosi benc 4 x 10
Potisak na masini za grudi 4x10
Kros na sajli 4x15

Potisak za ramena - 4x12
Arnold potisak - 4x8
Odrucenje za srednje rame 3x10 superserija sa
Letenje u pretklonu za zadnje rame 3x10

Na pocetku drugog meseca struk je 78 cm, kilaza 69.2 kg. Posle 14 dana kilaza je 70.5 kg, struk je isti. Da li je to okej napredak koji pokazuje da je poceo rast misica?

Koliko mogu da dodam misica na mesecnom nivou po vasem misljenju? Neke cifre koje sam nasao su oko 300-400 grama misica.
Sačuvana
Dr Mihailo Gavrilovic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 89


« Odgovor #9 poslato: April 14, 2021, 03:10:29 posle podne »


I jos jedno dodatno pitanje - prosle godine je radjena krvna slika jutro nakon treninga, urea, alt i ast su bili blago uvecani, ultrazvuk je bio odlican, receno mi je da je to posledica treninga, sta mislite o tome? Kontrolna KS je bila u redu.



Sama vrednost AST i ALT ne mora da znaci nista niti se samo na osnovu nje sme doneti pouzdan zakljucak da li nesto jeste ili nije zbog treninga. Postoji baterija testova koje zovemo jetrine probe i koje moraju da se zajedno urade da bismo mogli da donesemo sud o njenoj funkcijii. Izmedju ostalih: gama GT, ukupni bilirubin i njegove frakcije, albumini itd. da ne pravimo sad ordinaciju od ovog mesta niti dajemo ideju nekome da na svoju ruku trazi laboratoriju i posle sam tumaci nalaze preko interneta.

Povisena urea nekad bude pokazatelj akutne dehidracije u vreme uzimanja uzorka a ne samo povecanog unosa proteina.

Aleksandra je potpuno u pravu, analize jako variraju vezano za trening i doba dana i njena preporuka vezano za to je sasvim na mestu i sa njom se vrlo slazem.


« Poslednja izmena: April 14, 2021, 03:12:12 posle podne od strane Dr Mihailo Gavrilovic » Sačuvana
Dr Mihailo Gavrilovic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 89


« Odgovor #8 poslato: April 14, 2021, 02:59:22 posle podne »


Drugi problem je i moguca vratna spondiloza. Vec desetak godina imam krckanje u vratu, uzrok rad za racunarom i losa genetika. Desavalo mi se da uvece ne mogu da zaspim zbog osecaja nesvestice, najcesce kad sam premoren ili kad nisam uneo dovoljno hidrata.


Svaki savet je dobrodosao.


Radioloski, promene na vratnoj kicmi imaju svi kada predju 30 godina, neki cak i ranije. Uglavnom pokusavam da u redovnoj praksi objasnim pacijentima da nisu krivi iskljucivo "mama i tata" zbog prenesenog nasledja, vec moderni zivotni trendovi u kojima se sedi u kancelariji ispred racunara ili bilo kog medija pri cemu se vrat drzi u strogo neprirodnom polozaju i sve manje koristi da se glava pokrece u svim apmplitudama. Zglob koji se ne krece degenerise vremenom i otuda znaci spondiloze i kod relativno mladih ljudi.

Sami mozete da radite vezbe istezanja i odrzanje aktivnog obima pokreta glave.
 
Mimo toga, za preporuku su, epizode fizikalne terapije (elektroterapija) kao i kiroprakticke manipulacije vrata mesecno ili malo redje, kako prilike zahtevaju.
Sačuvana
Dr Mihailo Gavrilovic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 89


« Odgovor #7 poslato: April 14, 2021, 02:51:12 posle podne »

....

I jos, sto se tice zdravlja, jos ranije mi je ustanovljena klizajuca zeludacna kila, zbog nje sam i imao aritmiju pre 9 godina, pod kontrolom je manje-vise, jedem manje obroke, ponekad mi se zeludac popne ali ga masiranjem vratim dole. ....

Srcanu aritmiju mozete da imate zbog poremecaja sprovodnog sistema srca, urodjenog, stecenog ili pod dejstvom nekih lekova. Za takvu dijagnozu trebaju vam kardioelektrofizoloska ispitivanja, eventualno eho srca. Sama "sliding" hernija po takvom mehanizmu ne moze da bude uzrok srcane aritmije sem posredno ako ste anksiozni zbog nje i psihosomatizujete takve tegobe a cak i tadai ne moze se registrovati kao bolest koja uzrokuje aritmiju. Sliding hernija ako ne pokazuje znake poboljsanja na higijensko dijetetski rezim  i lekove po tipu antacida ili inhibitora protonske pumpe se resava hirurski relativno prosto, stavljanjem ligatura na deo dijafragme oko same kardije-usca jednjaka u zeludac i time vraca kompetentnost "ventila".
Sačuvana
Dr Mihailo Gavrilovic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 89


« Odgovor #6 poslato: April 14, 2021, 02:34:09 posle podne »



....Vezbam tri puta nedeljno full body, kardio 3 puta nedeljno, 2 puta trcanje na prazan stomak, jednom nedeljno sobna bicikla ili preskakanje konopca.




Koji tip kardio treninga radite i na koji nacin?
Sačuvana
Stranice: [1] 2 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.18 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.294 sekundi sa 18 upita.