TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 384317 Teme od strane 24952 Članovi Poslednji član: Milos2001

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Januar 31, 2023, 11:33:03 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 192 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Brza pitanja!  (Pročitano 530289 puta)
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #411 poslato: Januar 11, 2014, 10:23:28 pre podne »

Zanima me koje vezbe da radim za listove??
Listovi vaze za ''najtrdoglaviju'' mis.grupu jer ih koristis prilikom hodanja/trcanja,tako da vecina vezbaca ima problem da ih ''pogodi'' nekom vezbom. Moj savet ti je da radis rotiras sve verzije izdizanja na prstima,ali da stojis uvek prstima na nekom uzvisenom delu,da bi ti pete isle u minus,jer samo tim kompletnim pokretom,mozes da pogodis list. Mnogi se vezuju za velik broj ponavljanja,ja vise verujem cak i u manji broj ali u ceo pokret,od minusa da maksimalnog izdizanja na prstima,sa zadrskom,a to ume da bude poprilicno bolno i ne dozvoljava,bar meni,vise od 12-14 ponavljanja.
Sačuvana
Fitnes trkacica
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 194

« Odgovor #410 poslato: Januar 11, 2014, 12:33:30 pre podne »

Zanima me koje vezbe da radim za listove??
A koji ti je cilj, hipertrofija ili definicija?
Mene je isto ceo zivot mucio taj deo, za one kojima su ideal vretenasti "definisani" listovi mislim da se najbolji efekat postize plivanjem i dugotrajnim trcanjem. Nesto ne volim trenazere za listove, radije radim dizanje na prste na step klupici u 3 varijante - kada su noge paralelne, kada su prsti primaknuti i odmaknuti u obliku slova V.
Sačuvana
Shomy of the Gym
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 2


« Odgovor #409 poslato: Januar 10, 2014, 10:55:49 posle podne »

Zanima me koje vezbe da radim za listove??
« Poslednja izmena: Januar 10, 2014, 11:50:36 posle podne od strane Shomy of the Gym » Sačuvana
Dakii95
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 89


« Odgovor #408 poslato: Januar 10, 2014, 09:21:01 posle podne »

Znaci mogu da nastavim slobodno da pijem :)
Sačuvana
Ne budi nesretan što u ovome svetu niko ne zna za tebe. Zašto misliš da si toliko važan da bi te trebali poznavati? Kada budeš zaista tako važan, a da i ne misliš o tome, oni će znati za tebe.
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #407 poslato: Januar 10, 2014, 06:14:44 posle podne »

u principu ne postoji striktno pravilo, ali kroz 2-3 meseca se uglavnom preporucuje pauza od par nedelja - mesec dana.

Povecaj unos tecnosti - vode, u svakom slucaju.
Sačuvana
Dakii95
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 89


« Odgovor #406 poslato: Januar 10, 2014, 06:13:08 posle podne »

Rekao bi drug  da napravim pauzu sa kreatinom jedno nedelju dve   da ga poslusam ili ne ?
kaze da mi se ocisti telo od kreatina.

vec pijem kreatin mesec dana
Sačuvana
Ne budi nesretan što u ovome svetu niko ne zna za tebe. Zašto misliš da si toliko važan da bi te trebali poznavati? Kada budeš zaista tako važan, a da i ne misliš o tome, oni će znati za tebe.
Bolex
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 249


« Odgovor #405 poslato: Januar 10, 2014, 12:09:24 posle podne »

Stara ona kaze: "jedi kvasac da kvasas" :D :D
Sačuvana
"hemijom'' protiv genetike... 8)
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #404 poslato: Januar 10, 2014, 11:04:04 pre podne »

Slazem se
Sačuvana
stefolinhoo
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 572

« Odgovor #403 poslato: Januar 10, 2014, 10:14:39 pre podne »

Ma bezi od kvasca sto dalje!
Sačuvana
Ima tres tresu, ima naj najke i ramena siroka ko regal
pedjoni986
Gost
« Odgovor #402 poslato: Januar 10, 2014, 10:08:27 pre podne »

Nema veze s vezom
Sačuvana
TheRestricted
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 83

« Odgovor #401 poslato: Januar 10, 2014, 08:55:01 pre podne »

Jedno pitanje cisto radi informisanja. Naleteo sam na informaciju da kvasac sadrzi veliku kolicinu proteina skoro pa kompletan aminokiselinski sastav, pa reko da vidim na koji se kvasac to odnosi, jer mi je cudno da je to za ovaj preradjen sto se kupuje za pecenje? Nemam nameru da ga koristim kao izvor proteina, nego eto cisto radoznalost :)
Sačuvana
pedjoni986
Gost
« Odgovor #400 poslato: Januar 09, 2014, 11:35:14 posle podne »

Kako moze whey da preskoci proces varenja i namirnice koje su u stomaku vec i koje se sporo apsorbuju ? :D Neki ljudi zamisljaju da whey direktno se aplicira u misic cim se popije, haha, pa ne uzima se u vidu infuzije pobogu :D
Sačuvana
stefolinhoo
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 572

« Odgovor #399 poslato: Januar 09, 2014, 03:08:04 posle podne »

Naravno da znam,ali sam citao negde da te masti nece usporiti whey,vec je to kompletan obrok bla bla,a protein ce proci brzo svejedno!
Treba da mi stignu omega 3,pa cu uz whey uzmem 4-5 kapsula,mislim da je to dovoljno...
Sačuvana
Ima tres tresu, ima naj najke i ramena siroka ko regal
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #398 poslato: Januar 09, 2014, 02:54:22 posle podne »

Znas to i sam vec...masti...ja kada moram negde na putu da jedem,blend pomesam sa jogurtom,a mozes i sa kostunjavim vocem. ;)
Sačuvana
stefolinhoo
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 572

« Odgovor #397 poslato: Januar 09, 2014, 02:18:30 posle podne »

Ako mi je obrok 2 merice whey-a ili jedna merica kako kad,sta jos uz to kombinovati da uspori protein?
Sačuvana
Ima tres tresu, ima naj najke i ramena siroka ko regal
Stranice: 1 ... 163 164 [165] 166 167 ... 192 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.118 sekundi sa 19 upita.