TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 362440 Teme od strane 24670 Članovi Poslednji član: Thomastix

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jul 11, 2020, 02:44:53 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: [1] 2 3 ... 26 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Ruptura ahilove tetive  (Pročitano 3095 puta)
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2085


« Odgovor #384 poslato: Maj 17, 2020, 05:18:42 pre podne »

Jesam,ali slabo sam vezbao u poslednje vreme

Kako je ? Ima li i dalje tegoba? Kalcifikat?
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2085


« Odgovor #383 poslato: Maj 17, 2020, 05:07:39 pre podne »

7.   Finger toe stretch- podići desnu nogu i postaviti članak na levu natkolenicu. Obuhvatiti prste noge i istezati laganim pokretima.
U položaju istegnutosti zadržati 5 sekundi. Uraditi do 10 ponavljanja, obostrano.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2085


« Odgovor #382 poslato: Maj 17, 2020, 05:06:00 pre podne »

6.   Doming- sedeći položaj, stopala oslonjena o podlogu. Staviti neko parče tkanine ispod stopala (krpa, peškir..), Pokušati prstima odići tkaninu sa poda, zadržaj 5 sekundi, potom opustiti prste. 10 ponavljanja, obostrano.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2085


« Odgovor #381 poslato: Maj 17, 2020, 05:04:05 pre podne »

5. Toe raise, point and curl- može istovremeno sa oba stopala a može i svako posebno. Sedeći položaj. 10 ponavljanja
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2085


« Odgovor #380 poslato: Maj 17, 2020, 05:02:58 pre podne »

4.   Lateral stretch- sedeći položaj, iz položaja dorzalne fleksije usmeriti stopalo na levu stranu, zadržaj 5 sekundi, vratiti u početni položaj, ponoviti dorzalnu fleksiju pa usmeriti stopalo u desnu stranu, zadržaj 5 sekundi, vratiti u početni položaj. Ovo je jedno ponavljanje, ukupno raditi 10 svaka noga.
Potom isto ponoviti i kada se stopalo postavi u plantarnu fleksiju
(na slici imaš šta je plantarna šta dorzalna fleksija).
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2085


« Odgovor #379 poslato: Maj 17, 2020, 04:55:21 pre podne »

3.   Toe flex (dorzalna fleksija) –uz zid, zadržaj 5 sekundi, potom vratiti stopalo na podlogu
10 ponavljanja obostrano
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2085


« Odgovor #378 poslato: Maj 17, 2020, 04:54:12 pre podne »

2.   Toe lift and spread - istezanje može da se radi na jednom ili oba stopala istovremeno, sedeći položaj.
Podići stopala na prste (kao u prethodnoj vežbi), raširiti prste, zadržaj 5 sekundi. 10 ponavljanja
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2085


« Odgovor #377 poslato: Maj 17, 2020, 04:53:21 pre podne »

1.   Toe lift-  istezanje može da se radi na jednom ili oba stopala istovremeno, sedeći na stolici. Odići prste (oslanjajući se na pete), zadržaj 5 sekundi, 10 ponavljanja.
Sačuvana
darko.r
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 27

« Odgovor #376 poslato: Maj 11, 2020, 08:05:06 pre podne »

posto se malo smirilo stanje oko Korone,videcu da uradim UZ. a bio bih zahvalan ako mi posaljete neke vezbe za prednji deo.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2085


« Odgovor #375 poslato: Maj 09, 2020, 08:01:38 pre podne »

Ne bi bilo lose da se odradi Uz tetive, da se proveri da l postoji nesto sto bi ometalo dalji oporavak. Na ovoj temi imas dosta vezbi koje sam slala, postupno mozes raditi.
Za drugi deo stopala ti mogu poslati par vezbi, da malo ojacas tetive
Sačuvana
darko.r
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 27

« Odgovor #374 poslato: Maj 07, 2020, 07:50:21 pre podne »

par puta sam isao na kontrolu kod ortopeda,i on nije nista gledao niti sam isao na UZ. uglanom je bilo dobar dan,kako je i dovidjenja  :D . Takodje kod fizijatra sam isao na pregleg, i onda je odredjivala fizikalnu terapiju. a sto se tiče vezbi koje sam radio,uglavnom su bile one koje ste mi poslali na pocetku, zatim sam poceo da vezbam podizanje na prste, i radio guranje kolena ka zidu,dok je stopalo celom povrsinom na zemlji i tom prilikom osetim kao neko nabijanje u prednjem delu skocnog zgloba i nastane blokada da ne mogu da vise da guram koleno. Pocne peta da se dize.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2085


« Odgovor #373 poslato: Maj 07, 2020, 05:22:47 pre podne »

Jesi li imao neku UZ kontrolu u medjuvremenu, da se vidi kako je zarasla?
Da li si radio jos neke vezbe?
Sačuvana
darko.r
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 27

« Odgovor #372 poslato: Maj 06, 2020, 09:22:31 pre podne »

Pozdrav. proslo je vec 9 meseci od operacije Ahilove tetive. imao sam fizikalnu terapiju par meseci i redovno sam vezbao podizanje na prste. Ali i dalje imam malo problem sa tetivom. cini mi se da je i dalje natecena i zategnuta. a takodje imam i problema prilikom podizanja prstiju na gore. ne mogu lepo kao na zdravoj nozi,a i osecan neko nabijanje u prednjem delu zgloba. Terapeut mi kaze da je verovatno problem sto su mi se istegle prednje tetive i treba vreme da prodje da se one vrate u normalu. Relativno mi to predstavlja problem kada hocu da se krecem uzbrdo. Takodje sam cuo da je dobro da se pije goveđi zelatin,pa planiram i to da pocnem da koristim.
Sačuvana
Aleksandra Brankovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2085


« Odgovor #371 poslato: Februar 26, 2020, 10:40:29 pre podne »

Treba da napraviš  kontinuitet. Vežbe su ti jako bitan deo oporavka, a i kasnije bitan deo prevencije.
Ne bi trebalo da ti oduzmu više od pola sata na dan
Sačuvana
Ljubisavljevic M
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 137

« Odgovor #370 poslato: Februar 26, 2020, 09:17:58 pre podne »

Jesam,ali slabo sam vezbao u poslednje vreme
Sačuvana
Stranice: [1] 2 3 ... 26 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.088 sekundi sa 19 upita.