TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 396263 Teme od strane 25013 Članovi Poslednji član: Dule2812

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 21, 2024, 10:23:22 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 59 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Koji tip Proteina je najbolji za Tebe  (Pročitano 257413 puta)
Bataman
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 1

« Odgovor #623 poslato: Januar 21, 2014, 09:24:08 posle podne »

pozz.. Moze li mi neko dati link od nekog bodybuildera ili doktora koji govori zeni kako proteini nisu stetni i da se moze krenuti u teretanu vec sa 13 godina.. Ili nesto slicno tome, hocu da pokazem roditeljima :S
Sačuvana
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2082


« Odgovor #622 poslato: Decembar 01, 2013, 10:49:44 posle podne »

Nema na cemu, tu smo za sva dalja pitanja.
Sačuvana
Sasa Kazandzic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 13

« Odgovor #621 poslato: Decembar 01, 2013, 10:15:52 posle podne »

Gorana hvala vam na pomoci!

Ma nista Bogisa :)
Sačuvana
Bogisa
Gost
« Odgovor #620 poslato: Decembar 01, 2013, 10:01:36 posle podne »

Izvinjavam se zbog pravopisa. Maternji jezik mi Nemacki, nema razloga da mi se podsmevate, srpski mi je uvek bio problem :) Ali hvala na savetima, snacicu se sam :)
Izvinjavam se onda i ja :)
Sačuvana
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2082


« Odgovor #619 poslato: Decembar 01, 2013, 09:52:23 posle podne »

Ishrana koju si napisao nije losa, uz par izmena koje ti je Twin naveo bice skroz ok. Da, mozes za popodnevnu uzinu pojesti bademe, lesnike, kikiriki, nesto od tog kostunjavog voca, ili mix svega po par komada. Ubaci i kardio par puta nedeljno i bice rezultata.

Teme o ishrani u odnosu na cilj mozes pronaci u ovom delu foruma http://www.pansport.rs/forum/index.php?board=611.0, bude dobrih predloga za obroke.
Sačuvana
Sasa Kazandzic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 13

« Odgovor #618 poslato: Decembar 01, 2013, 09:38:56 posle podne »

Izvinjavam se zbog pravopisa. Maternji jezik mi Nemacki, nema razloga da mi se podsmevate, srpski mi je uvek bio problem :) Ali hvala na savetima, snacicu se sam :)
Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #617 poslato: Decembar 01, 2013, 01:21:54 posle podne »

Hvala na savetu :) Ako bih mogli da mi kazete konkretno, kakav trening, i kakva ishrana treba da mi bude za dobijanje definicije, i skidanje masnoce sa stomaka
Sto se tice treninga u teretani,nema tu mnogo veze sa definicijom. Definicija ti zavisi od ishrane. Ok,do 12 ponavljanja po seriji ti se vise odrazava na prisrast misicne mase,12+ se vise odrazava na izdrzljivost,ali ako bih da skidas masnocu,teretana plus kardio (Steady ili HIIT) 2 puta nedeljno. O ishrani imas msm najvise tekstova na ovom forumu.
Sačuvana
Milan 21
Član
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 243

« Odgovor #616 poslato: Decembar 01, 2013, 01:10:22 posle podne »

E dobar dan dragi ljudi. Ja vec 3 meseca se borim sa nabacivanjem kilaze. Imam 17 godina, visok sam 188-89, i imam 76 kg. Jos malo pa cu doci do zeljene kilaze od 78kg. To bih meni bilo dovoljno od prilike. Da ne pisem sad sve kakva mi je ishrana. Uglavnom imam 5-6 obroka dnevno. Izbegavam brzu hranu, jedem kuci, ili ponesem u skolu, pirinac, meso, voce ili povrce....

Mene sad sledece zanima. Voleo bih da krenem sa izgradnjom misica da kazemo (definicija) Posto od kad sam krenuo da treniram u pomoz gejnera dobio sam vecu ruku, grudi, noge. Ali zelim kvalitet misica, da se ocrtavaju, plocice (uglavnom su mi one najveci problem). Zelim da kupim neki protein, koj bih mi pomogo sa izgradnjom misica. Vec unapred da kazem, ne zelim da dajem 5,6,7 hiljada na protein. Meni je granica tu negde 3-4 hiljade. Ukoliko mozete da me posavetujete koj bih bio najbolji i najidealniji protein, bogat proteinima, da uzmem.

Hvala unapred!

Pa ti bi sinko na fakultet a jos ni osnovnu skolu nisi zavrsio, ako me razumes :)
Sačuvana
Bogisa
Gost
« Odgovor #615 poslato: Decembar 01, 2013, 12:42:23 posle podne »

Jel nas to trolujes sa tim ako bih mogli itd, bih se koristi samo u prvom licu jednine , u mnozini ide bi
Ahahahahaha ja bih mu dao ban dok ne nauci pravopis :D
Sačuvana
pedjoni986
Gost
« Odgovor #614 poslato: Decembar 01, 2013, 12:33:42 posle podne »

Jel nas to trolujes sa tim ako bih mogli itd, bih se koristi samo u prvom licu jednine , u mnozini ide bi
Sačuvana
Sasa Kazandzic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 13

« Odgovor #613 poslato: Novembar 30, 2013, 07:13:47 posle podne »

Hvala na savetu :) Ako bih mogli da mi kazete konkretno, kakav trening, i kakva ishrana treba da mi bude za dobijanje definicije, i skidanje masnoce sa stomaka
Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #612 poslato: Novembar 30, 2013, 05:43:12 posle podne »

Za dorucak bi trebao ovsene da jedes sa jajima. Ili jaja sa galetama,ili sa int. hlebom. Ne znam kak osi ih do sada jeo. I ne znam zasto za veceru ''nesto lagano,kao supa"...pa nisi ti emotivan decko a da ti treba nesto lagano. ;) Uvece neki posni sir,bademi,orasi,mozes meso sa salatom. Voce ti je ,ako ga vec jedes,bolje pre treninga,ne popodne/uvece.
Sačuvana
Sasa Kazandzic
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 13

« Odgovor #611 poslato: Novembar 30, 2013, 04:59:38 posle podne »

Hhaha, pa jeste, plocice su uglavnom u kuhinji, i u kuptalu. Direktnije sam mislio na Trbusne misice.

Pa uglavno izgledaju ovako. Ujutru ili jedem ovsene pahuljice, ili jaja na oko. U ranim popodnevnim satima kombinujem, meso (npr. piletina) sa pirincem, graskom, salatom. Popodne oko 4, napravim sebi sendvic, sa crnim hlebom, onda posle toga uglavnom uzmem neko voce, banane, jabuke, kajsije... I uvece jedem neku laganu hranu, kao supu.
Sačuvana
Dr Gorana Grkovic
Ultra napredni član
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 2082


« Odgovor #610 poslato: Novembar 29, 2013, 11:49:33 posle podne »

E dobar dan dragi ljudi. Ja vec 3 meseca se borim sa nabacivanjem kilaze. Imam 17 godina, visok sam 188-89, i imam 76 kg. Jos malo pa cu doci do zeljene kilaze od 78kg. To bih meni bilo dovoljno od prilike. Da ne pisem sad sve kakva mi je ishrana. Uglavnom imam 5-6 obroka dnevno. Izbegavam brzu hranu, jedem kuci, ili ponesem u skolu, pirinac, meso, voce ili povrce....


Pozdrav Sasa,

unapred se izvinjavam sto te mucim :-), ali stvarno je najbolje da nam napises kako ti izgledaju obroci, kad sta jedes, da bi videli sta da promenis kako bi brze dosao do cilja. Verovatno si negde vec procitao da se "plocice prave u kuhinji", i to jeste tako.
Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #609 poslato: Novembar 29, 2013, 07:23:23 posle podne »

Btw...od Pedjonija mozes dosta da naucis,samo prihvati njegov smisao za humor...  ;)
Sačuvana
Stranice: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 59 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.137 sekundi sa 18 upita.