TELEFON: 021/820-555, 062/111-0-999, MAIL: info@pansport.eu

PRIRODNI DODACI ISHRANI ZA SPORTISTE I REKREATIVCE I SPORTSKA OPREMA

Statistike foruma
Statistike foruma 396263 Teme od strane 25013 Članovi Poslednji član: Dule2812

User Info
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?
Jun 21, 2024, 08:41:31 posle podne
Napredna pretraga
Vesti
DOBRODOŠLI na PANSPORT FORUM!

WWW.PANSPORT.EU
Pomoć Pretraga Prijavljivanje Registracija PRODAVNICA
*
 |   |   | 
« prethodna tema sledeća tema »
Stranice: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 59 Idi dole Pošalji ovu temu Štampaj
Autor Tema: Koji tip Proteina je najbolji za Tebe  (Pročitano 257332 puta)
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #383 poslato: Februar 02, 2013, 10:25:52 pre podne »

Neka se kolega Drug aktivira na forumu...necemo bas gluvih telefona ovde... ;)
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #382 poslato: Februar 02, 2013, 09:53:42 pre podne »

E ljudi jedan drugar me je zamolio da pitam ovde na forumu oko izbora suplementacije i vezbanja uopsteno :)
Ima 192cm, 70 kg, i planira da krene u teretanu kad dobije vase misljenje :)

Tražiš savet od nas na osnovu ničega...  hajde malo detaljnije?  Da li je ikada vežbao, da li i koliko pazi na ishranu, šta su mu ciljevi?  da li se bavi nekim sportom, da li je bio u teretani?  koliko ima godina?  šta želi da postigne?

Suplementacija dolazi tek kasnije, kada se ishrana reguliše i kada se krene sa odgovarajućim planom vežbanja.
Sačuvana
Onix
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 39


« Odgovor #381 poslato: Februar 01, 2013, 11:42:31 posle podne »

E ljudi jedan drugar me je zamolio da pitam ovde na forumu oko izbora suplementacije i vezbanja uopsteno :)
Ima 192cm, 70 kg, i planira da krene u teretanu kad dobije vase misljenje :)
Sačuvana
dacha81
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #380 poslato: Januar 31, 2013, 03:49:20 posle podne »

Odličan savet, hvala
Sačuvana
e-ya
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 58

« Odgovor #379 poslato: Januar 31, 2013, 10:05:23 pre podne »


Naravno, svaki organizam je različit i svi ćemo različito reagovati na odreĂ°eni plan i program.
U svakom slučaju, treba pratiti svoje telo i što je najbitnije -slušati svoje telo, a ja uvek toplo preporučujem dnevnik treninga i ishrane - na kraju dana, 5 minuta sesti i ispisati ishranu i trening za taj... prvo što te drži fokusiranim na tvoje ciljeve iz dana u dan, drugo vremenom daje jasnu sliku da li nešto telu odgovara ili ne.

E ovo mi je trebalo,hvala.
Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #378 poslato: Januar 31, 2013, 09:59:00 pre podne »

Hvala na dobrodošlici i hvala na odgovorima i savetima koje ću svakako poslušati

Slažem se za ishranu,da ona treba da bude osnov svega, zato do sada i nisam koristio sumplemente, jer sam hteo prvo da sredim ishranu i svoje navike u istoj, i po onome što se ovde na forumu piše o ishrani i što drugi pišu, mislim da sam uspeo u tome. Naravno, uvek treba učiti što više o ishrani i prilagoĂ°avati se,menjati u zavisnosti od cilja ali, predpostavljam, da je to za neku drugu temu u okviru foruma  :)



Naravno, svaki organizam je različit i svi ćemo različito reagovati na odreĂ°eni plan i program.
U svakom slučaju, treba pratiti svoje telo i što je najbitnije -slušati svoje telo, a ja uvek toplo preporučujem dnevnik treninga i ishrane - na kraju dana, 5 minuta sesti i ispisati ishranu i trening za taj... prvo što te drži fokusiranim na tvoje ciljeve iz dana u dan, drugo vremenom daje jasnu sliku da li nešto telu odgovara ili ne.
Sačuvana
dacha81
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #377 poslato: Januar 29, 2013, 09:21:12 posle podne »

Hvala na dobrodošlici i hvala na odgovorima i savetima koje ću svakako poslušati

Slažem se za ishranu,da ona treba da bude osnov svega, zato do sada i nisam koristio sumplemente, jer sam hteo prvo da sredim ishranu i svoje navike u istoj, i po onome što se ovde na forumu piše o ishrani i što drugi pišu, mislim da sam uspeo u tome. Naravno, uvek treba učiti što više o ishrani i prilagoĂ°avati se,menjati u zavisnosti od cilja ali, predpostavljam, da je to za neku drugu temu u okviru foruma  :)

Sačuvana
MightyMO
PANSPORT TEAM NOVI SAD
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 11500


Success comes before work only in the dictionary.

« Odgovor #376 poslato: Januar 29, 2013, 08:55:58 posle podne »

Pozdrav svima na forumu

Nisam do sada koristio suplemente, hteo bih da počnem, isključivo mislim na proteine iz surutke, pa u vezi sa tim imam par pitanja.
Samo da dopunim, da aktivno vežbam neka tri meseca, pre svega jer nisam dugo vežbao što se odrazilo na kilažu i negde opšte stanje tela, pa mi je konačno došlo iz d...u glavu da moram da se aktiviram.
Uz to sam potpuno promenio ishranu, koju sad baziram na unosu proteina i "dobrih" ugljenih hidrata kao i "dobrih" masti vodeći računa, šta, kada i kako  i sve to je dalo rezultata, za neka tri meseca sam smršao sedam kilograma, i to sve višak masti iz tela a i dobio sam na mišićnoj masi, promena je dosta dobra da me ljudi pitaju da li pijem nešto i negde mi ne veruju kad kažem da je čista ishtrana i trening u pitanju( čak su i treneri sa kojima vežbam dosta iznenaĂ°eni kako mi je telo reagovalo pa i ja sam).
Možda sam malo odužio, samo sam hteo da ljudi na forumu, koji su stručni a vidim da ih dosta ima, imaju neki uvid u dosadašnje stanje,moja pitanja su sledeća:
1. koje proteine preporučujete i kako ih uzimati? Tačnije, da li svaki dan uz doručak, posle treninga i da li uzimati i danom kad se ne trenira( osim mere koja se uzima uz doručak) ?
2. šta uzimati od "brzogorućih" ugljenih hidrata ( šećera) posle treninga uz protein i koju količinu?

Hvala unapred na svim odgovorima :)

pozdrav i dobrodošao na forum

što se tiče tvojih pitanja

1) protein - ako je ishrana sreĂ°ena dovoljno je jednom dnevno ili posle treninga. Eventualno možeš dodati još jednu mericu nakon buĂ°enja, kada je telu takoĂ°e potrebna brza dostava aminokiselina.  Preporučujem čist protein surutke, trenutno na akciji jedan od najboljih u svojoj klasi - Dymatize Elite whey - i manje i veće pakovanje

2) posle treninga obazrivo sa šećerima ali umerena količina je od koristi svakako i njena količina zavisi od osobe do osobe, njenih ciljeva i samog treninga, ukupnog unosa hidrata u toku dana....  da ne komplikujem, do 30 g dektroze pomešane zajedno sa proteinskim šejkom može biti od koristi...  iz drugih izvora npr šačica suvog grožĂ°a... a ako si fan slatkiša i neka čokoladica posle treninga ima najmanje štete ;)
Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #375 poslato: Januar 29, 2013, 06:33:03 posle podne »

1. Whey protein se uzima obicno,tj. protein dobijen iz surutke. Ali to ti sve zavisi od finansija. Ako mozes da priustis  sebi,posle treninga ti je najbitnije da uzmes,sa vodom najbolje,ja uzimam i uz dorucak sa ovsenim. Mozes uzimati i kada ne treniras,ali ti je najbitnije posle treninga. Whey predstavlja dodatak ishrani,da bi ti dnevni unos proteina bio na dovoljnom nivou. Imas vise vrsta,imas klasican whey,izolat,blend,kazein,svaki ima svoje svojstvo ali i cene su drugacije. Ali cvrstu hranu ne moze nista da ti zameni.
2.Moja preporuka ti je dekstroza i maltodekstrin u odnosu 5o-5o,a sto se tice gramaze,ima razlicitih teorija. Neko ih stvlja u odnosu sa proteinom 1:1,neko 2:1,itd...ja uzimam znatno manje kolicine,svega 1o grama.
Sačuvana
dacha81
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 6

« Odgovor #374 poslato: Januar 29, 2013, 02:23:53 posle podne »

Pozdrav svima na forumu

Nisam do sada koristio suplemente, hteo bih da počnem, isključivo mislim na proteine iz surutke, pa u vezi sa tim imam par pitanja.
Samo da dopunim, da aktivno vežbam neka tri meseca, pre svega jer nisam dugo vežbao što se odrazilo na kilažu i negde opšte stanje tela, pa mi je konačno došlo iz d...u glavu da moram da se aktiviram.
Uz to sam potpuno promenio ishranu, koju sad baziram na unosu proteina i "dobrih" ugljenih hidrata kao i "dobrih" masti vodeći računa, šta, kada i kako  i sve to je dalo rezultata, za neka tri meseca sam smršao sedam kilograma, i to sve višak masti iz tela a i dobio sam na mišićnoj masi, promena je dosta dobra da me ljudi pitaju da li pijem nešto i negde mi ne veruju kad kažem da je čista ishtrana i trening u pitanju( čak su i treneri sa kojima vežbam dosta iznenaĂ°eni kako mi je telo reagovalo pa i ja sam).
Možda sam malo odužio, samo sam hteo da ljudi na forumu, koji su stručni a vidim da ih dosta ima, imaju neki uvid u dosadašnje stanje,moja pitanja su sledeća:
1. koje proteine preporučujete i kako ih uzimati? Tačnije, da li svaki dan uz doručak, posle treninga i da li uzimati i danom kad se ne trenira( osim mere koja se uzima uz doručak) ?
2. šta uzimati od "brzogorućih" ugljenih hidrata ( šećera) posle treninga uz protein i koju količinu?

Hvala unapred na svim odgovorima :)
Sačuvana
Robert
Top poster
*******
Van mreže Van mreže

Poruke: 20575


Pansport
« Odgovor #373 poslato: Januar 29, 2013, 12:26:28 pre podne »

Dovoljno je bilo chata. Hvala!
Sačuvana
pedjoni986
Gost
« Odgovor #372 poslato: Januar 28, 2013, 11:23:46 posle podne »

eh pedjoni, uzalud ti trud da zadrsis ovu simpaticnu osobu zenkog pola. :)  nece, i to ti je.  :-D

Zato bata skemi upotrebi svoj sarm i objasni neke stvari :D
Sačuvana
e-ya
Član početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 58

« Odgovor #371 poslato: Januar 28, 2013, 11:06:51 posle podne »

E bas ste druzeljubivi  ;)

Izvinjavam se na spamu.  ;D
Sačuvana
škemi
Zainteresovan član
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 423


« Odgovor #370 poslato: Januar 28, 2013, 11:02:13 posle podne »

eh pedjoni, uzalud ti trud da zadrsis ovu simpaticnu osobu zenkog pola. :)  nece, i to ti je.  :-D
Sačuvana
TwinSix
Entuzijasta
******
Van mreže Van mreže

Poruke: 4430


« Odgovor #369 poslato: Januar 28, 2013, 10:45:06 posle podne »

Nista nisam uzimala,ja sam brlja za primer  :-\

Odoh na Zene.  ;)

Pa volimo i mi druzenje sa zenama, mozemo i u mesovitoj temi malo da parlamo, :D Ne morate se odmah izolovati u posebnom podforumu :P
Slazem se sa kolegom! :)
Sačuvana
Stranice: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 59 Idi gore Pošalji ovu temu Štampaj 
« prethodna tema sledeća tema »
 

SMF 2.0.19 | SMF © 2017, Simple Machines | Supported by | | Buttons by Andrea
Stranica je napravljena za 0.182 sekundi sa 18 upita.